blue red

Och så har vi det här med höst! Jag hatar höst. Visst det är väl lite mysigt att sitta inne och dricka te medans det regnar ute och visst man får en bra anldening till att just sitta inne. Men jag verkligen hatar när det regnar och när färgen i gräset blir allt gulare och gulare. Ibland önskar jag att man bara kunde skippa från sommar till vinter och inte ha med hösten eller sommaren.
- Men linn hösten är ju så mysig det är ju så trevligt att sätta på sig stora mysiga tröjor och bara mysa, mysa, mysa.
Nej nej och nej. Jag vill kunna gå i shorts eller bikini året om. Inget skit regn!
 
 
 
 

Kommentarer
Fotograf Maria Carlsson säger:

Snygg outfit!!

Svar: Tack! :D
Lisa Gemrud

2013-10-09 | 09:23:01
Bloggadress: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback