jag báá drogar!

Hejsanhoppsan alla! 
Idag är jag sjuk och det suger! 
Halsen är helt bajs och jag knarkar halstabletter..
Idag skiner solen och jag tänkte fixa mig lite för att sen gå ut och fota lite :)  
Idag är Linn på breddläger! Lite för att förbereda sig på hallandsutagning i innebandy!  
 
Hon var jättenervös imorse men allt ska nog gå bra. om jag inte varit halvt sjuk hade jag varit med och kollat! ______________________________________________________________________________________________ 

Jag och Linn hade inte tänkt ha någon speciell ordning på bloggadet ex att vi bloggar varannan dag eller vecka etc. Utan den som känner för att blogg eller har något kul att skriva gör det! ;)  

Tror Linn blogg ikväll + kanske videoinlägg!  
 





 

Kommentarer
Anna säger:

Heeeej! jättefinblogg. följer den!
en fråga till Lisa, kan inte du visa dina favorit kläder / tröjor
kram!

2012-10-30 | 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback