Nystart + Ny header

Flickor och pojkar listen up! Jag och min bästavän har kommit på att båda vi två kommer ha hand om denna bloggen! :) Tvär bra idé! 
Lisa som hon heter har varit med på bloggen innan så ni kommer känna igen henne! 
hon har även haft en egen blogg tidigare! 

jag tänker köra 5 bästa saker jag med henne! 
 
1. Hon skrattar roligt! 
2. Hon är alltid glad! 
3. Hon är min bigsis!
4. Hon är den personen man säga allt till! 
5. Hon har ball klädstil  

Hej alla på Linns blogg! 
jag tänkte komma och ta över här lite! ;) 
Jag är en glad och sprallig tjej som kan retas och vara kaxig men är alltd snäll när det väl gäller! 
Jag har haft en blogg innan men tröttnade så la ner! Linns blogg är jättefin och så tycket vi att det verkade skoj att ha en blogg ihop! 
Tänkte inte ge er så jättemycket infomation om mig det får ni reda på med tiden! :) 

Hope you like it!   
 
  
 
   


/ stora och lilla L 

Kommentarer
Alice Martén säger:

Sjukt fin blogg tjejer!
Fett fina är ni också :*

2012-10-27 | 21:59:03
Bloggadress: http://whoothefuckisalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback