Åhh snälla!

Jag vill ha sommar so bad nu! Snön bara ligger där till ingen nytta alls. Allt är bara kallt och tråkigt mörkt! 
Man kan inte ens ta upp sin mobil ute i tio minuter innan handen fryser ihjäl.. Åh sol och värme, var är du? 
 
Idag har jag pluggat lite sen innan träning kom Blondie  och vi fotade lite! Sedan gick vi till träningen och pratade om allt! även fast vi umgås i timmar hemma hos någon så får vi nästan mest sagt när vi går dit och hem från träningarna! 
 
I helgen ska jag och Linn åka till Frölundatorg! Det ska bli skit mysigt! På fredag ska Linn sova här och på lördag åker vi med mamma och Håkan till Göteborg de skulle fixa lite med Håkans lägenhet så den snart kan säljas! 
 
Men vi hörs imorgon nu ska jag mys ner i sängen och kolla på Gossip Girl! bäästa serien! 
 
 
 
Bitch i fucking love you! <3

Kommentarer
Anonym säger:

Gud så fina ååh snygga som fan! <3

2013-01-26 | 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback