curly hair

Idag har varit sjukt tråkigt i skolan. Vi har varit tre tjejer av åtta.. Så det har varit bajs.. plus att Linn med va sjuk så det sög ännu mer! 
Aja imorgon är det äntligen fredag! Just nu gör jag mina sista läxor och mina mysiga vänner hjälper mig genom Skype! Ja jag har faktiskt vänner!  
 
iaf snart kommer pappa och Johan hem! dem har varit i London och kollat på fotboll! Jag är sjutk avis! 
Imorgon är det powerplay cup. En cup där man kan anmäla sitt egna lag med max sex spelare och spelar man korta matcher i discomörker! Jag var med själv förra året och vi kom trea ;) 

Har varit ensam hela kvällen och pluggat en hel del! Hade lite tråkigt där emella så lockade mitt hår och tog lite bilder ;) 
 
 
// big L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback