Dagens val!

 
 

 
 
Ingen specielle outfit idag untan en enkel men fin! Idag var det första dagen i skolan och vi gjorde ingenting efter som vi hade vikarie i nästan alla ämnen eftersom vår mentor var tydligen sjuk eller något. Ikv bilr det innebandy spel och jag har längtat så sjukt mycket på att innebandyn ska börja igen nu efter jul och så. Jag tycker man käner sig så fet och så efter all julmat och all julgodis så nu är det dags att röra på sig lite igen! Jag var faktiskt duktigt igår jag skulle gå och hämta min cykel hos lisa för hon lånade den så istället för att gå så sprang jag en om väg upp dit och sedan cyklade jag hem! Men fan va arg jag är på öronsnäckor när man springer dom bara ramlar ut fan jävla skit sitt kvar!

// lilla L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback