En av det bästa sakerna med dagen!

Heej, ja vad ska man säga ni såg ju vad lisa skrev! hahah! YOLO, men vi gjorde en del roliga saker på dan också!
 
 
 
Vi tog fler hål i öronen! :D Lisa tog ett och jag två, så nu har hon 6 och jag 4. Fan han som skulle ta hål i mina öron lurde mig och sa först att han bara skulle mäta alltså bredden eller nåt sånt men självklart så gjorde han ju inte det utan han tog ju hålet! Visst det gör ju inte så ont men man blir ju chockad! Men jag tog ju ett dör uppe på örat och det gör ju fortfarande ont, men det härdar!
Resultatet:
 
 
 
// lilla L

Kommentarer
Anonym säger:

Vart gjorde du de?
hur mycket kosta det?
Va du tvungen att ha föräldrar tillstånd?

2013-01-27 | 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback