Ingrid mys och fruktsallad ☆

Hejsan alla goa! 

Jag känner att jag börjar bli sjuk.. igen. Och det suger så hårt! Så nu belönar jag mig själv lite fruktsallad efter en hård träning. 

Idag har det varit lugnt i skolan och lika långtråkigt.. Den dåligaste läraren på skolan är sjukskriven så det känns ändå helt okej. Jag känner mig fett stressad jämt. Känns som jag alltid har så mycket att göra + att jag alltid är trött. Hade tänkt att snart krypa ner i säng och nana lite! 
 Efter skolan följde jag med Bellis hem! och vi gjorde pannkakor! Efter pluggade vi lite smått.. ja det gick ju som det gick! menmen! sen go innebandy träning! 
 
Någon la en sats på min fruktsallad.. 
 

Nu ska jag och Ingrid sova GODNATT!   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback