Svar på kommentar!

Hejsan tänkte svara på en kommentar!
 
 
1. Vi gjorde det på frölundatorg på panache

2. Det kostar 149kr där nere på örat och det kostar 299kr där uppe på örat! 
 
3. Jag har själv nu sex hål i mina öron sammanlagt och jag har gjort nästan alla mina med mamma i närheten. 
Men en gång skulle jag göra ett när mamma inte var med och då var dom typ tvungna att ringa till henne och checka läget... Så det är olika för ställe till ställle.. Just på detta stället var det hel lugnt att ta hål utan föräldra i närheten! vi bara gick dit och gjorde allt på typ tio/15 minuter! :) 

______________________________________________________________________________________________
 
När man känner att man har problem.. alltså inte stora promlem snarrare irriterande problem så är det skönt att Gossip Girl finns! dom har en del större problem! 
Så nu bäddar en sur Lisa ner sig och glömmer allt. 
Godnatt 
'
 
söt tumme ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback