...

Jag blir så jävla arg.. Att någon ens har mage till att göra såhär? Jag snackar om "the typical Varberg" 
Där tjejer, främst tjejer blir mobbade, eller detta kallar jag iaf mobbning. Så jävla respektlöst. Hur kan du/ni! 
Ni äcklar mig, om jag får reda på vem det är, då ligger du takigt till.. 

Nu vill jag att alla går in och anmälder sidan.
 
Tyck på bilden för att komma till sidan. 
 
ni är taskigt vaggade. 
 
 
______________________________________________________________________________________________
 
Åhh allt bara snurrar i huvudet.. Då är det skönt att sätta på musik och komma i andr tankar. 
Just nu har jag matte, orkar inte jobba.. 
 
 
 
 
lockigt hår IS THE SHIT! //  Big L 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback