God Jul ❤

heeejsaaaan! hoppas alla är lika glade som jag! och fick fina saker och hade en sjukt mysig kväll! 

Jag hade faktiskt inte tid att blogg igår för först på morgonen så firade vi min bror Johan som fyllde 16 och sen kalleanka sen skulle vi till stan och fira med min gose kusiner och andra släktingar osv! ;) 
 
Kanske ska träffa Linn senare oom hon orkar! 

 
gose vove med tomtedräckt! ;) 
 
 
på bilder Födelsedagsbarnet, Mamma och Håkan och vovve Ingrid! 

kvällens outfit 
 
 påbilder är kusiner pappa farmor och farfar! :D 
 
puss 
//  Big L 

Kommentarer
Anna säger:

Kan inte ni båda göra en sån video där ni visar vad ni har fått i julklapp? ;D

2012-12-25 | 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback