ni är bäst! har ta en ☆

Så goa ni är. alla som hänger kvar på bloggen även fast bloggningen är lite dålig just nu! hihi 
Men lovar att den ska förbättras nu efter nyår! Ni vet nytt år. nya galenskaper. nya förbättringer.
 
 
fem + fem  sanningar om mig själv. 
 
- Bland det värsta jag vet är att se mina syskon gråta.. gör ont i hela kroppen. 
 
- Jag har berättat allt om mig för min mamma. nästan. 
 
- Jag älskar att snacka Skype. pratar det minst fem timmar varje kväll.. 
 
- Jag har mycket, mycket mer killkompisar en tjejkompisar. 
 
- Jag kan inte leva utan musik.. vad jag än gör har jag alltid musik i bakgrunden 
 
- Hade jag fått välja, hade jag viljat vara en kille.. ni verkar ha det mycker lättare. 
 
- Jag klagar på allt och klagar på alla som klagar. 
 
- Jag stör mig på tjejer som ena stunden är min bästa vän och andra stunden en äcklig fitta. ey gullet om du läser detta.. ja jag menar dig hihi 
 
- Jag visar aldrig när jag är ledsen. vill jag gråta gör jag det innan jag ska sova i min ensamhet och drar inte åt mig all uppmärksamhet jag kan få.  
 
 
// big L 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback