Överlevde lika a boss!

jaja jag överlevde väl då som en boss! 

Nu är det JULLOV! WOHOOOO! 
känner att jag beöver lite lov, innan mina lärare skjuter mig. alla lärare hatar mig. Så nu slipper jag dom i några veckar. 
På julafton så fyller min storebror år, så på morgonen ska vi fira han hemma hos pappa med julfrukost som vi alltid gör! ;) sen på kvällen så ska vi fira med pappas släkt hos mina kusiner.. 

På nyår ska vi vara hos mammis! eventuellt ska Linn vara med så det blir AsBra! :D 
 Nu ska jag kolla på Wild Child  och mysa ner mig i sängen! Sen ska jag fixa mig lite och fota lite! :D 
 Var upp till halv fyra i morse och snackade skype med några... Åhhhh yolo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback