~ världens bästa vän ~

Hejsan igen! många inlägg idag ju! Men vad ska man göra om man känner sig gaska frisk men ändå inte tillräcklingt för att gå till skolan? jo man bloggar! 
Idag kom Ingrid på besök till pappa. För er som inte vet bor hon hos min mamma! Så idag var jag inte lika ensam! Sen kom farmor och farfar och åt lunch med mig, alltid lika mysigt! :) 
Ingrid är den mysigaste hunden som finns hon är bäst på alla vis och även fast hon inte förstår vad jag säger så känner hon hur jag mår! Hon gör min alltid glad när jag är ledsen och hon är alltid glad! Puss på dig min lilla pussgurka! 

Juste på fredag åker jag tll mormor och morfar! som jag gör varje år den tredje advent och bakar blir nog lite bilder därifrån och bloggar så mycket jag kan och har tid med! :) 

Men vi höres imorgon puss 
 
Bua är vackert i alla väder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback