Systrar!

Hej min vänner! 
Jag har tänkt på en sak! Jag och Linn.. Haha ja jag har tänkt på mig och Linn. Att vi har varit vänner jättelänge och att vi aaaaaaldrig har bråkat! Vi är faktist väldigt lika med. Vi har samma intressen som fotboll och innebandy där vi spelar i samma lag vi älskar att fotografer och har samma galna humor och är bara oss själva! 
Stör oss på samma saker. Och älskar samma saker. Våra familjer är nästan likadana också två äldre bröder i samma ålder. Hos dig känner man sig alltid hemma! Om det har hänt något är du den första jag vänder  mig till..

De flesta säger att olika personer dras till varandra. Men i detta fall är vi nästan likadana! Och det är det som gör att jag älskar dig så förbannat mycket! Jag är så glad över att jag har dig och det ska du veta! Du är den systern jag aldrig fick! Du är den bästa! 
 
 
 
 
 
 



 
// Din Lisa ..
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Han där Victor då, är inte han din kompis?

2012-11-12 | 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback