Levis

 
Mjaow och grr är nog dom fulsate orden jag någonsin hört lisa säga! Så lisa broschan asså nej!
 
Sen har jag också tänkt på att alla imiterar Zlatan med att säga "men asså vad ska man säga jag är ju Zlatan"! Jag fattar inte har han sagt så? Eller det kanske bara är jag som är lite efter men det är fult så nej.
 
Sen har vi ju också dom männsikorna som lägger så dåliga skämt när det är hellt knäpp tyst i rummet att man bara vill gå fram och bitchklapa han/hon så att han/hon lär sig en läxa, att det är bara pinsamt att lägga dåliga skämt och sen skratta åt dom själv! Men för att vara lite snel som en hest så skrattar man lite diskret efter typ tio sekunder och låtsas att man fattar men nej. Jag fattar inte!
 
POOOUUUUR SOME SUGGA ON MY! Haha tänk så fel det kan bli om man skriver den låt titlen så! Stakars My lider med dig, att def leppard inte kan stava sitt eget hem språk.
 
Sånna hära levis shorts är ju as snygga! Så jag gick till min mammi och frågade om hon hade några sådana! Jo visst det hade hon. Min mamma har allt! Utom en bra humor! Hon är en sån människa som kan knäcka sig på sina egna skämt! Men iallafall så tog jag dom shortsen och kommer nnu använda dom i sommar! Greta (min verskion av Great!) Ps det är vår sp man ska vara kritvit!
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback