Plättar!

Skit kännde precis hur jag fick en jäkla humör svängning! Jag smälde igen kylskåpet så hårt jag kunde och blev skitarg så jag vill slå till något och i nästa sekund sitter jag och skrattar åt det? 
 
Åh såg precis att inlägget jag skulle ladda upp i går inte laddades upp -.-'' Men iallafall så var det då i går jag gjorde ett berg av plättar!
 
Är det bara jag som har tänkt att det finns massa kända bloggare som suger! Jag kan inte bara fatta hur dom har blivit kända? OM amna bara kollar på blogg.se topplista och trycker du på den bloggen längst upp så ser det ut som om du har kommit in i en tvåårings teckning. Hoppas verkligen ni tycker min blogg är bättre än så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback