rings

Hallåå bloggisen! Det var längesen sist nu! Har verkligen haft fullt upp med allting det senaste så har verkligen inte hunnit blogga.
 
Har faktiskt vart lite nere det senaste också tror många har vart det! Det är väll så nu när man har sån längtan efter sommaren. Men det finns så många underbara människor som gör en glad när man är nere!
 
Åh jag har så mycket att säga men jag tänker att jag inte kan säga allt i ett inlägg så jag delar upp det lite! Gör kanske två eller tre idag och några i morgon också!
 
I alla fall så har jag sätt så många som har ringar där uppe på fingret. Vet inte om det är för små ringar eller om det är meningen att dom ska sitta där. Men i alla fall så prövade jag det idag. Fett snyggt! Lite ovant när man skriver bara haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback