new in

Va i stan idag med Lisa! För jag skulle klippa mig, vilket jag tyckte verkligen behövdes! Men innan det gick vi lite på stan och jag hitta två saker, en skjorta och ett par byxkor. Båda från hm.
 
Jag måste bara säga att mamma kom precis in i mitt rum och hängde en as ful sjal där jag hänger mina kläder. Samtidigt som hon gör det så flyttar alla kläder jag hängt upp så det ser ut som kaos å jag måsta bara tillägga att jag precis hade städat och gjort fint där! Så jag blir ju så klart lite förbannad på henne och skriker mammmmmmaaaa, hon bara vänder sig om och dansar samtidigt som hon pekar fuck you till mig! HAHAHAHHHAHAHAH jag orkar inte, men hon är allt min mamma! ❤
 
 Skjortan och byxorna jag köpte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback