Bästavän!

Heeej alla! det är fredag igen! helt sjukt hur fort veckan gått! Känns som att det var igår jag klagade över att det var måndag igen. 

En och en halvs timme varje fredag suger om jag ska vara ärlig! Idag skulle vi tillverka en egen katong! Min blev ju grym! eller? Annars har även denna dag gått lika fort som dom andra! 
Ikväll bler en lugn kväll för imorgon ska jag spela inomhus cup i fotboll!! Jag var egentligen reserv, men Claudia är sjuk så jag tog hennes plast! och jag är taggade till tusen! dock samlas vi tjugo över åtta och det känns la sådär! 

Cupen är klar ganska tidigt så efteråt drar sig familjen LinderKrookBroberg till gekås en snabbis! 

 
Den blev vääääldigt fin. 
 
 
Victor bästavän älskar dig! 

 .  ★  ★ ° ☾ ☆ ¸. ¸  ★  :.  . • ○ ° ★  .  * . .

  ¸ .   °  ¸. * ● ¸ .    ° ☾ °  ¸. ● ¸ .  ★ ° :.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback