Powerplay cup och en mysig lördag!

Tjenispenis! Igår var det ju powerplay cup som sagt och alla min homies var ju med! Och dom vann ju hela skiten! igen.. Iaf det var mysigt att träffa lite goa människor och såklart va världens bästa hejaklack! 
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, kom hem runt 2 och somna typ direkt efter. 
 
Lite smått dåliga mobilbilder med ni får leva med det! 

______________________________________________________________________________________________
 
Idag är det lördag och jag har spelat match och jag satte en straff heja mig! sen när jag kom hem somnade jag jag är fotrfarande skit trött och funderar på att sova snart! :c 

Imorgon ska jag träna och gå på bio! awesome! 
aja somna snart sittandes God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback