smoothie ♥

Hellu! Kom nyss hem har la hängt med några goingar! 

Idag har jag varit i skolan och det var sista dagen för min gravida mattelärare! Hennes humörsvängingar har la varit sådär och vi älskar inte varanda precis men jag kommer ändå sakna henne! Fler dåliga nyheter är att min älskade solärare kommer tillbaka efter att varit sjukskriven i typ 2 veckor... SUG! 

Imorgon ska våra skola åka skridskor och jag älsakr det så jag är sjukt taggad! Min skridskor är nyslipade så det känns fett allså! :) 
Idag har jag och Linn varit hemma hos mig och hängt lite vi gjorde pyttipanna och till efterrätt smoothie! 
Den blev skit god! 
 
 
 
lekte lite på bilden i skolan med! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback