haters gonna hate

okej nu ska jag va en hater! Jag stör mig så illa på tjerjer som lägger ut den här bilden:
 

 För i helvete då kan du ju lika gärna lägga ut den här!
 
 
Nej men jag blir så förbannad med det här fake leedet och den där goda cidern placerad vid läpparna som du putar med precis som om du skulle kyssa någon! No offence till alla er som gör det! Eller jo. Sluta bara.
Ni kanske tror att folk kommmer tro att ni är på värsta festen men folk tror bara du är ensam hemma och tar din brors/systers/mammas/pappas cider och trycker den framför munnen och tar kort vilket i detta fallet jag gjorde!
 
Slut med allt hat, jag fick en kommentar om att jag hade vart med i blogg synas! MAISE!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback