Drar igång!

Nu så är jag hemma! Bloggandet kommer bara stiga nu! Sen idag fick jag reda på att en tjej i min ålder och i mitt namn har tagit livet av sig för att hon har blivit trakasserad på nätet! Jag har hört/sett att många pratat om det å så men jag visste inte riktigt vad det var men nu vet jag och min första reakton var va i HELVETE? Jag fattar inte hur man kan trakassera någon så mycket att man tar sitt liv! Det måste ju varit helt sjukt. Jag såg också precis hennes video.. Jag vill bara säga att dom som gjorde så här mot henne skulle fan bli trakasserade själva och få känna hur det känns! Vila i frid Linn!
 
Idag fick jag reda på morgonen att vi skulle göra första delen på matte nationella, fuck.. Det gick sådär och själv tyckte jag att det var rätt svårt! Men men man kan inte göra mer än sitt bästa! Sen så i morse gick jag in i mammas garderob och grävde lite! Det är en guld gruva! Hittade denna fina koftan.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback